Pages

Tuesday 25 April 2017

Harap menjadi surprisenya






I drafted this on 21 Sept 2016.

One day after KN's birthday.... Lama betul plan ni..samada to continue or not... dalam masa tu, suddenly I ternampak my ex-colleague ada buat so called surpise birthday delivery ini. So far I tengok cantik pulak decoration yang dia buat tu...

So, ding dong ding dong..last-last confirm jugak I booked this services.. details dia macam atas tulah...1 whole cake (Secret Recipe) + 3 white roses + 1 birthday card.. I choose 3 white roses tu, kunun-kunun dengan harapan biarlah KN's interpret sendiri. Chewah..kemain menggunung harapan ni...Tak silap all cost me RM150.00 , which I rasalah macam okaylah price tu..kek SR pun dah berapa kan...




Pastu, nak dijadikan cerita, after my friend confirmed the delivery (KN's mom yang received), day after day, tak de pulak ucapan thanks to me. I tak tahulah kalau ada ramai orang pun send cake+flowers to his house..mana tahu kan...orang glamer...

Aku bab-bab hadiah minta orang sampaikan ni, memang ada nightmare sikit...dulu pun ada kes, passing hadiah kat member suruh passed to another member on her wedding day, sampai sudah she didn't say thanks to me. So, agak skeptical samada benda tu sampai ke tidak sebenarnya .. Dahlah mahal (walaupun periuk saja) but, it cost me a lot lah dengan gaji yang tak seberapa time tu.. But this time, I have no choice to whatsapp KN on this, walaupun tak nak sebenarnya... 





See, almost a week kot... hermmm..... But...but...macam tak best kan... you should say thanks lah brother...say it earlier not when people is start wondering what happened to the package... 






No comments:

Post a Comment